
Vaše internetová reklama

PPC reklamní systém Sklik největšího českého vyhledavače – Seznam.cz – umožňuje provozovatelům stránek prakticky okamžité zvýšení návštěvnosti i obratů i o stovky procent. Jako každý jiný PPC (Pay Per Click) systém, i zde se platí za proklik – tedy za to, že uživatel klikne na Sklik reklamu a přejde na vaše stránky. Garantujeme, že s námi se vám Sklik vyplatí!
Proč mít od nás profesionální správu Skliku?
Na rozdíl od většiny konkurence, máte u nás vlastní přístup do správy Skliku, nic neskrýváme. Sledujeme pro každé slovo jeho rentabilitu a cílíme na taková slova, která nemají jen hodně návštěv, ale která vydělávají. Napište nám či zavolejte a my vám Sklik zdarma předvedeme!
Výhody reklamního systému Sklik
Sklik nabízí výhody společné všem PPC systémům, tedy okamžité zvýšení obratů i návštěvnosti, libovolné ceny za proklik i bezplatné zobrazení reklamy. Navíc jako největší PPC systém u nás má největší objem hledání a firmy, které do Skliku investují, jsou navíc zvýhodněny i v databázi Seznam Firmy.
1. výhoda PPC systému Sklik – maximální záběr
Sklik je používán nejen na fulltextovém vyhledávači Seznam, jež má cca. 65 % podíl všech hledání v ČR, v seznamu Zboží, v databázi Firem, u reklamního partnera Atlas.cz i jinde. Prakticky tak Sklik může zasáhnout až 80 % vašich potenciálních zákazníků.
2. výhoda PPC systému Sklik – okamžitý efekt
Reklama Sklik se zobrazí okamžitě po nastavení a zaplacení kreditu a přináší tak okamžité zvýšení obratů i návštěvnosti bez čekání na dopady SEO.
3. výhoda PPC systému Sklik – libovolná cena za proklik
Je 1 Kč za proklik hodně a nebo málo? A co 20 Kč? Když se přes jednokorunové slovo nenakupuje, může být i 1 Kč moc, naopak některá slova se vyplatí i za stokoruny. S námi víte kolik návštěvníků z jakého klíčového slova pošle poptávku, či nakoupí a za kolik. Silná slova podporujeme, nerentabilní omezujeme.
4. výhoda PPC systému Sklik – zobrazení zdarma
PPC, Pay Per Click, tedy platba za proklik znamená, že platíte pouze, když někdo na reklamu klikne. Můžete mít tisíce Sklik či AdWords reklam a miliony zobrazení, ale když někdo neklikne, nezaplatíte ani korunu. Po omezenou dobu tak lze Sklik kampaně využívat pro levnou propagaci značky.
5. výhoda PPC systému Sklik – vyšší bonita pro Seznam Firmy
Společnost Seznam provozující reklamní systém Sklik je zároveň provozovatelem největšího katalogu firem u nás – Firmy.cz. Společnosti v tomto katalogu jsou řazeny ve vybraných kategoriích podle celkové bonity – kolik zaplatili společnosti Seznam. Proto jsou firmy inzerující do PPC systému Sklik zvýhodněny.
Nevýhody PPC reklamního systému Sklik
Nevýhody Skliku jsou vesměs společné se všemi PPC reklamními systémy, tedy nutnost neustálých investic a z dlouhodobého hlediska tedy horší efektivitu než SEO. Jako nevýhodu lze považovat i složitost nastavení a existenci mnoha podvodných firem, které z vás přes Sklik jen lákají peníze.
1. nevýhoda PPC systému Sklik – neustálé náklady
Na rozdíl od SEO, u Skliku a ostatních PPC reklamních systémů musíte za nové návštěvníky permanentně platit. Přestanete-li platit, přestane se reklama zobrazovat. Proto pro vás pečlivě sledujeme efektivitu každého slova a vy tak platíte za návštěvníky vždy méně, než kolik z nich pak máte příjmů.
2. nevýhoda PPC systému Sklik – značná konkurence
Ať nabízíte cokoliv, pravděpodobně to nabízí i mnoho jiných firem. Sklik je u nás nejpoužívanější reklamní systém na Internetu a používá jej každý rozumný obchodník i mnoho nerozumných. Ti nerozumní navíc investují z nevědomosti často nesmyslné částky a utrácí více, než kolik vydělávají. Proto je nutné měřit efektivitu a investovat do Skliku s rozumem.
3. nevýhoda PPC systému Sklik – složité nastavení
Sklik má na první pohled jednoduché ovládání, sami si můžete vyzkoušet demo účet. Ale inzeráty nejsou zobrazeny podle investované částky, minimálně stejně důležitá je kvalita reklamy definovaná její mírou prokliku (CTR). Z našich zkušeností přes 80 % firem utrácí více než kolik jim Sklik přináší a nebo mají výrazně méně zakázek, než kolik by mohli za stejnou částku mít.
4. nevýhoda PPC systému Sklik – podvodníci
Pravděpodobně není v jiném oboru tolik podvodníků, jako u Sklik reklam. Mnoho firem nabízí na první pohled výhodné služby nastavení Skliku, ale nedají vám přístup do správy, nevíte tak kolik opravdu utrácí a kolik jde jim, výdaje se nepočítají do vaší bonity a většinou také nesledují konverze a vy pak netušíte zda-li se vám to vyplatí. Často také jejich práce spočívá v jednorázovém nastavení nejhledanějších a nejdražších slov, nechávají si platit provize z útraty a v jejich zájmu tak je pouze vaše maximální útrata, nikoliv zisk.