
Vaše internetová reklama

Největší světový PPC reklamní systém Google AdWords přináší inzerentům možnost okamžitého oslovení potenciálních zákazníků kdekoliv na světě. Stejně jako u služby Seznam Sklik, i zde se platí jen za proklik (PPC – Pay Per Click), nikoliv za zobrazení. Navíc vaše reklamy budou zobrazeny nejen při hledání, díky partnerskému reklamnímu systému Google AdSense je uvidí i statitisíce čtenářů stránek, které Google AdSense využívají. Jsme odborníci na založení a na správu, s námi se vám Google AdWords vyplatí!
Proč mít od nás profesionální správu Google Adwords?
U nás máte vlastní přístup do správy AdWords, nic neskrýváme. Sledujeme pro každé slovo jeho rentabilitu a cílíme na taková slova, která nemají jen hodně návštěv, ale která vydělávají. Napište nám a my Vám AdWords zdarma předvedeme!
Výhody reklamního systému Google Adwords
Google AdWords nabízí výhody společné všem PPC systémům, tedy okamžité zvýšení obratů i návštěvnosti, libovolné ceny za proklik i bezplatné zobrazení reklamy, navíc ovšem nejen při hledání, ale i na tisícovkách internetových stránek využívající kontextovou reklamu Google AdSense. Jako největší reklamní systém na světě můžete s AdWords zároveň oslovit i zahraniční klientelu.
1. výhoda Google AdWords – oslovte celý svět
Google je se svými 51 % celosvětově nejpoužívanější vyhledávač. S Google AdWords tak můžete oslovit většinu uživatelů internetu po celém světě.
2. výhoda Google AdWords – AdSense na stránkách
Reklamy Google AdWords nejsou zobrazeny pouze při hledání ve vyhledávači Google, zároveň se mohou objevovat i na tisících stránkách, které využívají reklamní systém Google AdSense.
3. výhoda Google AdWords – okamžitý efekt
Reklamy Google Adwords se zobrazí okamžitě po nastavení, na rozdíl od konkurenčního systému Seznam Sklik dokonce ještě předtím než zaplatíte (při platbě platební kartou). Reklamu tak můžete fakticky platit až z výdělků, které vám přinese a zvýšení obratů i návštěvnosti získáte okamžitě bez čekání.
4. výhoda Google AdWords – na 1. místě za libovolnou cenu
Chcete mít Vaši reklamu na prvním místě, ale nechcete moc platit? To vám umožňuje pouze PPC reklamní systém Google Adwords. Zároveň u nás máte plnou kontrolu nad rentabilitou každého slova, víme, která slova vám nejvíce vynáší a ty pak budeme nejvíce podporovat, ostatní naopak omezíme. S námi se tedy Google AdWords vyplatí!
5. výhoda Google AdWords – zobrazení zdarma
PPC, Pay Per Click, tedy platba za proklik znamená, že platíte pouze když někdo na reklamu klikne. Můžete mít tisíce reklam Google AdWords či Seznam Sklik a miliony zobrazení, ale když nikdo neklikne, nezaplatíte ani korunu. Po omezenou dobu tak lze Google AdWords kampaně využívat pro levnou propagaci značky.
Nevýhody PPC reklamního systému Google Adwords
Nevýhody Google AdWords jsou společné se všemi PPC reklamními systémy – nutnost neustálých investic a z dlouhodobého hlediska tedy horší efektivitu než SEO. Jako nevýhodu lze považovat i složitost nastavení.
1. nevýhoda Google AdWords – neustálé náklady
Na rozdíl od SEO, u Google AdWords a ostatních PPC reklamních systémů musíte za nové návštěvníky permanentně platit. Přestanete-li platit, přestane se reklama zobrazovat. Proto pro vás pečlivě sledujeme efektivitu každého slova a vy tak platíte za návštěvníky vždy méně, než kolik z nich pak máte příjmů.
2. nevýhoda Google AdWords – mezinárodní konkurence
Google AdWords je celosvětově nejpoužívanější reklamní systém na Internetu a používá jej každý rozumný obchodník. Vašimi konkurenty tak často nejsou jen ostatní české firmy, ale firmy z celého světa, i ze zemí, kde jsou vyšší obraty a kde si mohou dovolit obchodníci zaplatit za reklamu více než u nás.
3. nevýhoda Google AdWords – složité nastavení
Google AdWords má na první pohled jednoduché ovládání, sami si můžete vyzkoušet demo účet. Ale inzeráty nejsou zobrazeny podle investované částky, minimálně stejně důležitá je kvalita reklamy definovaná její mírou prokliku (CTR). Z našich zkušeností přes 60 % firem utrácí více než kolik jim Google AdWords přináší a nebo mají výrazně méně zakázek, než kolik by mohli za stejnou částku mít.